agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları
(https)




Beğeni Düzeni9Beğeniler
  • 1 Gönderen secere
  • 1 Gönderen Melih Bakırlıoğlu
  • 2 Gönderen TCM
  • 1 Gönderen secere
  • 2 Gönderen keratta
  • 1 Gönderen Orhank
  • 1 Gönderen eczali

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-07-2014, 10:20   #9
TCM
Ağaç Dostu
 
TCM's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-01-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 3,898
Sizin gibi bende bahçemi meyve ağaçları ile doldurmaya karar verince çeşit bol olsun diye bulduğumu aldım. Ancak şimdiye kadar 4-5 elma biraz vişne 3-5 tek erik harici bir şey alamadık. Gerçi fidanların yaşları 2-4 arası. Kiminin yaprağı delik deşik oldu, kurtlandı döküldü, kurudu, reçinelendi öldü, kayınepder traktörüyle yaraladı, bekocu kepçesiyle ezdi, o oldu- bu oldu ve hala olmaya devam ediyor.

Armut-ceviz-elma-badem-vişne-kiraz-kivi ilk aklıma gelenler bahçedekilerden. Ziraat mühendisi bir arkadaşa geçen hafta sordum ne olacak böyle diye. Hepsiyle uğraşmaya zaman ve paran yetmez dedi. Yani yetmez derken astarı yüzünü çok geçer demeye getirdi.

Yani elmayı ayrı gübreleyecen ayrı ayrı zamanlarda farklı ilaçlar verecen, sonra kiraza ayrı ilaç alacan vs.vs. (bunları kabaca söylüyorum) Bence mantıklı olan bir iki çeşitten fazla çoğaltmamak.

sernur ve 622ali beğendi.
TCM Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026