![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Yine gururla herkese gösterdiğim tohumdan yetişen domates,salatalık,kekik,biber çeşitlerim çok güzel büyüyorlar. O kadar çok çimlendirmişim ki yan bahçeye ve bir arkadaşımın bahçesini de yetti. Sebze bahçesini çok seviyorum.Bu arada ortaki büyük saksı plastik olup ben boyayla ve toprakla boyadım. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|