13-08-2007, 22:43
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-04-2005
Şehir: Erzurum
Mesajlar: 216
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ferahzade
Kaktüslerin üstüne yaz, kış ped şişe geçirsek sera etkisi yapar mı? Böyle bir yöntem kaktüsler için faydalı olabilir mi?
|
Bence sakın denemeyin... Gece-gündüz arasında oluşacak sıcaklık farklarına bağlı olarak pet şişenin içi nem yapacak, sonuçta kaktüsleriniz çürüyecektir. Havasız kalmaları da cabası...
Kışı serin (10 C dolaylarında) ve kuru geçirmelerini sağlayın. Böylece bahar ve yaz aylarında muhteşem çiçeklerini sergileyeceklerdir...
|
|
|