![]() |
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-08-2007
Şehir: Niğde
Mesajlar: 322
|
Bende soğuk bir şehirdeyim.evim kaloriferli kaktüsümü nereye koymalıyım.şimdi camın önünde duruyor.başka bir yere mi almam gerekir |
|
|
|
|
|