![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-11-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 80
|
sayın iceberg gerçekten çok iyi olur bizi de götürmeniz çok sevinirim bana detayları özelden atarsanız ben ona göre kendimi ayarlamaya çalışayım inşaallah |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-01-2013
Şehir: tekirdag
Mesajlar: 22
|
arkaslar ben taa tekirdag gelcem kimsr ist ici uzak demesin yol gozumde buyuyecek valla hasan hocam ve sizlerle tanismayi sabirsizlikla pazar gununu bekliyorum |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-01-2013
Şehir: tekirdag
Mesajlar: 22
|
otogarin ordan:- gecen varmi beni de alin yol bilmem iz bilmem kaybolurum bak:-) |
|
|
|
![]() |
|
|