![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-05-2020
Şehir: Ankara
Mesajlar: 3
|
Merhabalar, elinde dev sekoya (mamut ağacı) tohumu olan var mıdır acaba? Bu aralar Türkiye'de hiçbir yerde yok. Yurtdışından da malum kargo ile gümrükten tohum girişi yasak. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-05-2020
Şehir: Ankara
Mesajlar: 3
|
Yurtdışından tohum alma tecrübeniz varsa onuda paylaşırsanız faydalı olabilir. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|