11-07-2012, 11:45
|
#11
|
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
Giriş Tarihi: 25-11-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,113
|
Arkadaşlar merhaba, bitişik komşumla 4 sene önce aynı zamanda aynı büyüklükte mavi ladin alıp ektik. Şu an yaklaşık 2 metre ve oldukça geniş bir ağaç. İki ağaç aynı büyümeyi gösterirken, komşumun mavi ladini bu yaz gövdeye yakın iç dallarındaki yaprakları resmen kurudu. Kuruma bir bölgede yaklaşık 1 ay önce başladı, giderek artmaya devam ediyor. Benim ladinin keyfi yerinde ve kuruma yok. O yüzden normal olmadığını düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum...
|
|
|