![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-08-2008
Şehir: ADANA
Mesajlar: 493
|
Size katılıyorum, Neden olmasın ki? Ladin üreticileri aşılı maviladinide çok iyi üretebılirler kanısındayım.İlgili birimler istekli üreticileri yönlendirelilirler. |
|
|
|
|
|