![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 29-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4
|
selam ben berra istanbuldan benimde bir benjaminim var 2 metreye yakın boyu ama yapraklarını döküyor ,yaprakları yapışkan ve böcekgibi bitleri var ne yapabilirim ilaç ne gibi ilaçlar kullanmam gerekir ? bu konu hakkında bilgi almak istiyorum |
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Giriş Tarihi: 20-06-2008
Şehir: Edremit
Mesajlar: 1
|
Bende benjamin bakıyorum.Yaklaşık boyu 1.5 metre.Benjamin gölgeyi sevmez.Kabak gibi güneşede koymayınız.Yaz aylarında yapraklarını su püskürtmek gerekir.Kireçli su vermeyiniz.Çok su da zararlı olabilir.Eğer benjamin yapraklarını döküyorsa orayı sevmediği anlamına gelir.Ve hemen yeri değiştirilmelidir.Benjamin için en uygun yer bence güneş alan cam kenarlarıdır.Ben benjaminim cam kenarında duruyor.****** içerde Ve durmadan Benjaminle yok burda iyi olmadı orası daha iyi diye elinizde gezdirmeyin.Yerine alışamayabilir yapraklarını döker ve kuruyabilir.**** gezdirirken kökleri kıralabilir. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
İyi günler arkadaşlar. Sizden bir blgi rica ediyorum. Öncelikle şöyle bir açıklama yapayım. Şimdi bana küçüklüğümden beri kuru dalı dikse tutuyor diyorlar. Gerçektende hemen hemen o şekilde bir durum söz konusu. Bir çok bitkiyi köklendirdim. Hatta dikme, yapma,etme dediklerini büyümez v.s dediklerini bile diktim, köklendirdim tuttular. Bende benjamini çok seviyorum. Fakat ne yaptım ne ettim ise köklendiremiyorum. Bu duruma açıkcası çok üzülüyorum ama bir türlü olmuyor. DAlın suya değen kesimlerinde küçük küçük beyazlıklar oluşuyor ki, sanıyorum onlar kök ama gerisi gelmiyor. O hali ile diktim olmadı suda beklettim o halinden ileri gitmedi hatta çürüdü. Bir türlü anlamadım neden olmadığını. Bu konuda bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. |
|
|
|
![]() |
|
|