![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-02-2009
Şehir: antalya/rize
Mesajlar: 20
|
Denizdeki hortumun sahili dağıttığını hatırlarım... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-07-2007
Şehir: ist
Mesajlar: 452
|
Bizim bahçedeki çam ağacı(en az 100 yıllıktı) geçen fırtınada iki büyük kolunu kaybetti. Koskoca ağaç bir fırtınada yok oldu. Keşke yeni sürgün verebilseydi. ![]() En üzücü olan ise ben ağaca üzülürken birilerinin gelip agaca sobada yanacak odun muamelesi yapmasıydı. Çok kızdım vermedim dallarını. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|