![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın ayse_afyonlu Bitkiniz için üzüldüm, dediğiniz gibi iyi olsun diye yapılan aşırı sulamalar bitkinize yapılan en büyük hatadır. Sağlık olsun, bundan sonraki hastalanmayan bitkileriniz şanslı, daha bilinçli bakılacaklar..! |
|
|
|
|
|