![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Mahmut Abi ne kadar güzel açıklamışsınız herşeyi, teşekkür ederim. Bana da şimdiden elemanları ayarlamak kalıyor sanırım, bir de antrenman yapmak ![]() Aybala kaybolalım varsın olsun, şehirde insanların içinde kaybolmaktansa, doğada kaybolmayı yeğlerim ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|