![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkür ederim. Bazen boşuna yazıyorum hissine kapılıyorum ama sonra bunlar kendime anılar, arkadaşları anılarıma davet ediyorum diyorum. Sevgili Malina ve ekibinin yer işgalime göz yumması sona erene kadar da her gezime "sanal" ortaksınız.. Güzel sözler eden, okuma sabrı gösteren tüm agaclar.net ailesine teşekkür ederim. ümit kuru |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Hani çocukça kabul edilen bir söz vardır "ya beni de götür, ya sen de gitme" diye! Siz, hep beni (bizi) de götürmeyi seçtiniz, çok çok teşekkürler. gece giderken alıp götürülmemenin ne olduğunu çok iyi bilen forum kişisi. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Ümit Bey! Bugünün yaklaşık bir saatini Hindistan gezinize ayırdım. Ancak ilk sayfayı bitirebildim. Bazı arkadaşlarımızında belirttiği gibi, bende kendim geziyormuşçasına keyif alıyorum. Ayaklarınıza ve elinize sağlık. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|