![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Çarşamba'da bir caddede gördüğüm Sarı Salkım' ın fasulyeye benzer tohumlarından 2010 temmuzunda koparıp, 2011 Nisanında saksıya diktim. İki saksıda birkaç minik fidan çıktı. Birini arkadaşıma verdim. Birini kendim toprağa alıp büyüttüm. Geçen eylül ayında 30 cm kadar olan fidanımın yüksekten dallanması için yan dal sürgünlerini sürekli kopardım. Yaklaşık kendi boyumda, koparmayı bıraktım. Bu günlerde 2 metrede daha uzun. Sanırım gelecek yıl çiçeklerini görebilirim. ![]() Geçen yılki durumu: ![]() Bu yılki durumu: ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-09-2012
Şehir: mersin
Mesajlar: 9
|
Akasyalar açarken
Adi Akasya Pembe Çiçekli Akasya Sarı Salkım ********************* ßu da çok hoş oldu. Adi akasya ya aşı. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|