![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-04-2006
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 186
|
Selahattin Bey çok teşekkürler, Şirkette öğle tatilinde bu tohumları görünce dayanamadım. Yemek molasından forumları incelemek için zamanımda artmadığından tembellik ettim, hemen sorumu sordum. Yarın bolca toplayacağım ve anlattığınız şekilde çimlendirmeye çalışacağım. Tekrardan teşekkürler. |
|
|
|
|
|