agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Geniş Yapraklı Ağaçlar
(https)




Beğeni Düzeni660Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 29-08-2013, 19:33   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-05-2011
Şehir: .
Mesajlar: 544
Galeri: 37
Aşılı Yaprak Dökmeyen Manolya

Ben tatildeyken açan manolyamı sağolsun arkadaşım fotoğraflamış. Döner dönmez hemen fotoğrafları sordum

Bu boydaki bir manolyanın çiçek açtığını görmek inanılmaz bir duygu.

Name:  Fotoğraf-0006.jpg
Views: 6842
Size:  64.7 KB

Name:  Fotoğraf-0007.jpg
Views: 2457
Size:  67.2 KB

Name:  Fotoğraf-0008.jpg
Views: 1587
Size:  56.6 KB

gokselcetin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-08-2013, 21:58   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 16-11-2012
Şehir: Brùksel / BELCiKA + AFYONKARAHiSAR.
Mesajlar: 1,118
Galeri: 116
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gokselcetin Mesajı Göster
Ben tatildeyken açan manolyamı sağolsun arkadaşım fotoğraflamış. Döner dönmez hemen fotoğrafları sordum

Bu boydaki bir manolyanın çiçek açtığını görmek inanılmaz bir duygu.

Eklenti 436957

Eklenti 436958

Eklenti 436959
Goksel Bey,

MASAALLAH...

Cok guzelmis, seneye cicek sayisini cogaltir sanirim.

Tohumcu Nılgun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-10-2013, 20:55   #3
Ağaç Dostu
 
fatitoo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-03-2013
Şehir: Mersin-Şanlıurfa
Mesajlar: 1,022
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gokselcetin Mesajı Göster
Ben tatildeyken açan manolyamı sağolsun arkadaşım fotoğraflamış. Döner dönmez hemen fotoğrafları sordum

Bu boydaki bir manolyanın çiçek açtığını görmek inanılmaz bir duygu.

Eklenti 436957

Eklenti 436958

Eklenti 436959
Göksel bey bu manolyanın türü ne acaba. Bende sipariş vermek istiyorum ancak çok tür olduğundan yanlış bir çeşit almak istemiyorum...

fatitoo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-10-2013, 21:11   #4
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-05-2011
Şehir: .
Mesajlar: 544
Galeri: 37
Sayın fatitoo, bu manolyayı bir ara deneme yapmak için burada bulduğumuz çiçek açan büyük bir manolya ağacından aldığımız gözlerle aşılayarak elde etmiştik. Göz aldığımız ağaç büyük ihtimalle aşılıydı fakat çeşidini bilmemekle beraber çok özel bir çeşit olduğunu düşünmüyorum. Tabi ki küçücük yaşında çiçek açabilen bir manolya çok değerli oluyor Sizin almak istediğiniz çeşidi bilemiyorum fakat Türkiye'de satış listelerinde genellikle gördüğüm çeşidi Magnolia Grandiflora 'Gallissoniensis'.
Almayı düşündüğünüz fidanın tohumdan yetişmiş bir manolya olmamasına dikkat ediniz. Yoksa çiçeklerini görmeniz çok uzun seneler alabilir.

gokselcetin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-10-2013, 01:39   #5
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 16-11-2012
Şehir: Brùksel / BELCiKA + AFYONKARAHiSAR.
Mesajlar: 1,118
Galeri: 116
Manolya tohumlarini topladigim park (Parc de Laeken).
Fotograflardaki anit, Belcika Krali 1. Leopold anisina yapilmis.
Anitin etrafini cesitli turden Manolya agaclariyla donatmislar.
Anitin tam karsisinda da Kraliyet sarayi var.
Agaclarin bazilari cok yasli gorunuyor.
Bu yasli agaclarin govde fotograflarini daha onceki mesajlarima eklemistim.
Manolya agaclarini kimler diktiyse Allah razi olsun, tohumlari bize de nasip oldu.

Eklenen Resimler
   
Tohumcu Nılgun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:43.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026