![]() |
|
|
|
#12 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 04-04-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 72
|
gittigime pişman oldum resmen..bir kere beylikdüzüne gitmek zaten işkence, fuarın neredeyse tamamı bahce mobilyası, minik süs havuzları vs vs...3 tane falan bahceyle bitkiyle ilgili stand var...onlarda inanılmaz kazık minnacık gül fidesine 20 ytl fiyat koymuşlar bu krizde, kaç tane satabildiler merak ediyorum bu kurnazlıkla |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|