![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Arkadaşlar siteye ancak forumdan fotoğraf gönderebildiğimizden son katıldığım Karacaköy Yürüyüşünden birkaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum. Karacaklöy'e Çatalca Üzerinden gidiliyor.Istranca ormanlarının başladığı yerler denebilir.Çok sık ağaçlar dikenli çalılar,çok güzel bir dere yer yer göletler var.Dere bazı yerlerde geçit vermiyor,botları ve çoraplarımızı çıkarıp buz gibi suyu yürüyerek geçtik.Bazı yerlerde kayalardan atladık.Rasladığımız avcılardan da av mevsimi olduğunu ve çulluk zamanı olduğunu öğrendik. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
|
27-28 Ocak tarihlerinde Kütahya-Tavşanlıya yapacak olduğumuz gezi hakkında anılan başlıkta ve Çam Kozalağı kahvesinden bilgi alabilirsiniz.Bütün üyelerimize açık bir gezidir. |
|
|
|
![]() |
|
|