![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-11-2005
Şehir: izmit
Mesajlar: 662
|
şu an da herhangibir müdahale yapılmaz......kapalı balkonda aşırı soğuk olacağını sanmıyorum ..onun için çok etlileneceğini sanmıyorum ..yinede 13 derecenin altında deilse sorun olmaz.yanlız sabırlı olup tohumlarla oynamamk gerekiyor. |
|
|
|
|
|