![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Bizim çarkıfeleklerimiz coşmuş.. Eve geldim ve şok oldum ![]() Acaba saksısını değiştirmeli miyim? Boylarına göre saksı çok küçük kaldı, bu mevsimde değiştirsem olur mu? (Bir de bu bitki çok yıllıktı değil mi?) Yalnız en alt yapraklarda beyaz lekelenme var, "bitki hastalık ve zararlıları için yardım hattı" başlığında fotoğrafla beraber soracağım. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-01-2008
Şehir: Ankara-Mersin
Mesajlar: 132
|
Sayın Nariel, sizin passifloranın cinsi nedir acaba? Tohumdan ürettiğim Passiflora edulis'un yaprakları sizinkilere hiç benzemiyor. Hatta Sayın Günüm'ün fidelerine de pek benzetemedim.. Düzenleyen muhikan : 21-11-2008 saat 18:17 Neden: Resim Ekleme |
|
|
|
![]() |
|
|