![]() |
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-01-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 116
|
Arkadaşlar, komşumun bahçesinde yasemin var.Bende bu bitkinin daldırma yöntemiyle çogaltıldığını öğrenmiştim daha önce,acaba ocak ayında bitki çiçeksizken daldırma yöntemini denemelimiyim,yoksa hangi aydır en uygun zamanı? Bilen arkadaşlar ilgilenirseniz sevinirim.. |
|
|
|
|
|