![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-01-2013
Şehir: KARABÜK
Mesajlar: 144
|
begonyam balkonda duruyor havalar soğudu iyice ama çiçekleri var açmaya devam ediyor.evin içine almalımıyım , alırsam bişey olur mu ? |
|
|
|
|
|