25-03-2016, 08:09
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-11-2007
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 119
|

Fazla uzayan ve formunu yitiren çiçeğimi geçen sene budadım. Dalları dik durabilir diye destekledim. Budanan yerlere mum uyguladım .
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
|
|
|