agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım > Evde Topraksız Tarım Uygulamaları
(https)




Beğeni Düzeni4Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-02-2010, 19:05   #11
Ağaç Dostu
 
indomie's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-02-2009
Şehir: İzmir-Çeşmealtı
Mesajlar: 285
Post

Sayın Sarıcan,

Misafir sanatçı kabul ediyor musunuz?

Soruyu sordum, anında cevap alamayınca da tarlaya girdim. Patavatsızlığım affola.

Sizden aldığım ilhamla bugün 25 x 39 cm ebadındaki bir kaba tam 96 arpacık soğanı diktim. Amaç ticari olunca adedi arttırmak gerekiyordu değil mi? Strafora delik açmak için, mutfak ocağında ısıttığım, fide dikmek için kullanılan saç'tan yapılmış aletten yararlandım.

Besin olarak sevgili envor'un "Dev Bal Kabağı Yarışması" ödülü olarak getirdiği eriyiği kullanıyorum.

Gelişmeler haftaya, hasat 10-12 gün sonraya.

Eklenen Resimler
     

Düzenleyen indomie : 14-03-2010 saat 10:14 Neden: Görünmeyen resimleri tekrar yüklemek
indomie Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:22.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026