![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-12-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 19
|
aynı sistemde çilek olurmu acama? Boru kalınlığı çilek fidesi için yeterli olurmu? ama ben borulara toprak koyarak yapmak istiyorum, kapalı serada yapacağım. Teşekkürler. Ayrıca harikalar yaratmışsınız belirteyim... |
|
|
|
|
|