agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Enerji
(https)




Beğeni Düzeni1Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 03-04-2006, 09:59   #11
ağaç dostu
 
Giriş Tarihi: 10-01-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,589
Galeri: 2
Dün Discovery kanalında bir barajla ilgili belgesel izledim.
Belgeselde baraj yapımından tutun,
taşmamaları için yapılan tahliye kanallarına,
barajları bekleyen tehlikelerden tutun,
baraj sularının yolaçtığı ve açabileceği felaketlere kadar
birçok bilgi verildi. İlgimi çeken noklatalardan birisi de
barajın yapılabilmesiin milyonlarca meterekare orman alanının
yok edilmiş olması ama bunun öncesinde vahşi hayvanların tahliye edilmiş olması, kaybolacak bitki örtüsü için ekim, dikim çalışmaları yapılmış olmasıydı.
Bunları neden anlattım. Hangi konu olursa olsun karar vermeden önce zıt savlarla ilgili bilgimiz olmalı. Bugün temiz enerji kaynağı olarak kabul ettiğimiz
hidroelektrik santralleri ve bunların doğaya verebileceği tahribat konusunda
ne kadar az şey bildiğimi dün anladım.

arsakay Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 07:44.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026