![]() |
yukarı yazmıştım.benimki de kurumuştu.alıp da kurumayan var mı ben de merak ettim.es flora bence kuruyanları telafi etmeli..
|
Alıntı:
Bugüne kadar o kadar fidan aldık ama hiç bir önemi yokmuş demek ki. Garip olan ise Zereşk fidanı için "Yarı gölge bir ortam ve 2 güne bir sulamak" gerekiyormuş. Madem bu bitkiye böyle bakmak gerekiyor da neden sayfasında yazmıyor bunu anlamış değilim.... 170 TL para ödedim ve fidan 1,5 ay anca dayandı... Bu konuda kaybımın karşılanmasını talep ediyorum. |
Zereşkleri açık köklü olarak çok zorlu ve uzun bir yolculuktan sonra 100TL birim maliyet ile fidanlığımıza getirdik. Geldiği an %10 u zarar görmüştü ve attık. En güçlülerini 120TL'den satmaya başladık. Bu bir risk paylaşımı aslında. Bitkilerle uğraşmak her zaman risktir. Fidanlar yapraklanmaya başladığında %10 daha yapraklanmayan oldu ve yapraklanmış fidanı 150TL'den satmaya başladık. Sonra geliştikçe 170 ve 200'den. Yabancı bir müşteriye 22€'dan yapraklı olarak toptan sattık. 40cm boyu geçenleri de yakında 250TL olacak. Zaten çok az kaldı. Bu bizim satış sistemimiz.
Her gün bitkileri gözlemlemek, ilk yıllarında dikkatli bakmak, sulamasına dikkat etmek, çok sıcak ve çok soğuklardan korumak gerekir. Bu bütün fidanlar için geçerlidir. Biz kargoyu sağlam teslim etmekle sorumluyuz. Ayrıca müşteri herhangi bir sebeple istemediğinde 15 gün içerisinde bizim gönderdiğimiz şekilde özenli bir şekilde geri gönderildiğinde para iadesi yapıyoruz. Normalde yasal olarak canlı bitki için bunu yapmak zorunda değiliz. Acaba fidan 1.5 ay neye dayandı bunu incelemek gerekir. Bizim tüm ürünlerde özellikle de ön siparişli ürünlerde önce alım yaparak farklı ürünü ülkeye getirme denemelerimize erken katılanlara hemen hemen hiç kar marjı uygulamamak şeklindedir. Bu forumda mümkün olduğu kadar kimsenin bilmediği veya paylaşmadığı kritik teknik bilgi paylaşımı yaptım ama telefonla polemiğini yaşadığımız kişilerin polemiği buraya kaydırmalarıyla uğraşamam. Bizim siteyi kimseye önermeyin lütfen. Herkese bitkilerle uğraşılarında başarılar dilerim. |
Demek ki telefonda başkalarıyla polemik yaşadınız. Ben email ile polemik yaşamıştım sizinle. Polemik değil ama mağduriyetimi iletmeye çalışmıştım...
Biz pahalı fiyata satıyorsunuz demiyoruz. Nasıl yetistirilecegini sonradan söylediğiniz yani bitki öldükten sonra öğrenmemiz bize bir fayda sağlamıyor. Bu kadar derdimizi anlattıktan sonra bizim sitemizi kimseye onermeyin demeniz de anlaşılır değil... Sizin tek sorumluluğunuz bitkiyi canlı olarak bize ulaştırmak mi? Prensip olarak benim mutlu olmadığım bir firmayı başkalarına önermem. Siz böyle devam edin lütfen bakın bakalım sonuç ne olacak? Alıntı:
|
Forum saati Türkiye saatine göredir.
GMT +2. Şu an saat: 17:42. (Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.) |
Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2025