![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 28-05-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 14
|
ben de bu şekilde tutturdum,koparılan yaprakların olduğu yerden kök veriyor.suda tuttu benimkisi,sonra toprağa aldım önce yandan küçük bir de filiz verdi ama sonra filiz kurudu..sonra kış boyunca hiç gelişmedi ama,küçücük 2 yaprak olarak kaldı.hala hareket yok ne ölüyor ne gelişiyor. |
|
|
|
| Etiketler |
| ananas |
|
|