![]() |
|
|
|
#25 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-07-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 23
|
merhaba elimde karambola agaçı var geçen sene almıştım nasıl aşı yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|