![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-05-2017
Şehir: Bursa ( Gemlik - Osmangazi )
Mesajlar: 1,475
|
İçide pembeymiş tadını çok merak ediyorum tadan varmı acaba , Aslında bitkilerin genetiğiyle oynamalarıda çok yanlış birşey bukadarda abartmaya gerek yok ![]() ![]() ![]() GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Düzenleyen siflera12 : 15-02-2019 saat 13:28 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-02-2019
Şehir: ↔
Mesajlar: 4
|
Fotoğraftaki, ejder inciri tutan ve tırnak arası tezek dolu o emektar teyzeme başarılar diliyor kutluyorum, güzel meyveler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-02-2019
Şehir: Elazığ
Mesajlar: 5
|
Evet ilk defa bir konuda size katılıyorum, çiftiçilerimizin emektar nasırlı elleri kutsaldır, onların tezekli elleri, bizim manükürlü ellerimizden belkide daha üstündür. |
|
|
|
![]() |
|
|