![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: BURSA
Mesajlar: 75
|
Alıntı:
Dükkanın taşınma işleri vardı yoğundum.Akşamlarıda Bursa'nın rüzgarından ,saksıları içeri dışarı taşımaktan foruma girmeye vaktim olmadı.İyi dilekleriniz için teşekkürederim.Sorunuza gelince yoğurt kovalarındakiler nihayi yerlerindeler.Kovalar 10 KG'lık,bodur tipli olanları bu 10 KG'lıklara ektim.Elinizdeki 3 ve 4 kiloluk kaplara Redrobin,Tinnytim tarzı bodur domatesleri ekebilirsiniz.Süs biberleride bu kaplarda rahatlıkla yetişir. |
|
|
|
|
| Etiketler |
| balkon, domates, karton saksı, red robin, tohum fide |
|
|