![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 11-12-2009
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 70
|
domates yetiştirirken içine koyduğunuz kahverengi misketler ne işe yarıyor. onları koymasakta olurmu? |
|
|
|
| Etiketler |
| balkon, domates, karton saksı, red robin, tohum fide |
|
|