![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Dünden beri siteye girememiştim. Neler kaçırmışım neler. ![]() Klibi izledim, çok gurur duydum, çok etkilendim, ağlayasım vardı, bahaneyi buldum ya, üstüne bir de ağladım ve şöyle dedim; Ben bu ekibin ellerini öperim. Düşünceleri, amaçları, paylaşımları ile, bir dolu eli öpülesi genç. ![]() Bana umut verdikleri için, hepsine teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|