agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Doğa, Çevre, Ekoloji, Gıda Hukuk ve Politikaları
(https)




Anket Sonuçlarını Göster: ÜÇÜNCÜ KÖPRÜ YAPILSINMI ?
EVET 30 37.04%
HAYIR 51 62.96%
Oy Verenler: 81. Bu ankete oy veremezsiniz

Beğeni Düzeni66Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-05-2008, 15:08   #11
Ağaç Dostu
 
eskimo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-06-2005
Şehir: Didim
Mesajlar: 741
Galeri: 24
Alıntı:
Projede, İDO'nun yaptıracağı 140 TIR kapasiteli "ROPAX" gemisinin günde karşılıklı olarak 6 sefer yapması planlanıyor
Malina,yukarıda alıntı yaptığını zaman gazetesinin haberine karşı görüş şu haberi buldum.

Alıntı:
İstanbul’da trafikten şikayet etmeyen tek kişi gösteremezsiniz. Aslında çözüm hemen yanı başımızda ama biz ondan yararlanmayı değil, seyretmeyi seviyoruz. Bu çözüme iki yıldır 2 Ro-Ro gemisiyle katkıda bulunmaya çalışan bir kuruluş var: İstanbul Lines. Ambarlı ve Harem’den, Bandırma’ya götürmek için günde 250-300 kamyonu çekip alıyor İstanbul trafiğinden............

“Günde 6 sefer mümkün değil”

İDO’nun, üç gemiye günde 6 sefer yaptırmayı planladığını belirten Koç, “Günde 6 sefer mümkün değil. Karayolunu yasaklamaları lazım. Böyle bir trafik yok. Kuzey-güney Marmara hattında trafiğin başlama saati 20:00, bitiş saati ise 01.00’dir. Gelecek olan bu aralıktaki gemilere gelir. Bunun dışında gördükleri hareketliliğin tamamı lokaldir. Eskihisar-Topçular gibi her saat gemi kaldıramazsınız.

Çünkü, trafik akşam 8’de İstanbul yönüne akmaya başlıyor. Herkesin amacı, ertesi sabah boşaltma yerinde olmak. Bütün gün boşaltıyor, dönüş yükünü alıyor ve geceyi yolda geçiriyor. Yani, insanlar geceyi gemide ya da karada gidiyorlar.

Gündüz de, yükleme ve boşaltma işlerini yapıyorlar. İşin doğası bu. İstediğiniz kadar hızlı gemiler alın; bu tablo değişmez. Yolcu gemisi, ya da hızlı feribot için problem yok. Ama, Marmara’ya kamyon taşımak için 100 milyon Euro’luk gemi getirmek asla verimli olmayacaktır. İDO, güçlü bir kuruluş her şeyden evvel bir kamu kuruluşu . Bize rampa yapsın, özel sektörden isteyen kuruluş da, gemisini koysun, çalışsın.
http://www.denizhaber.com.tr/NAKLIYA...a-haziriz.html
Benim anladığıma göre İDO'nun plani 3 .köprü ile bağlantılı.
Koç'un dediği gibi bu trafikte 6 seferlik aracı karayoluyla nasıl limanlara getirecekler?

eskimo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
garipçe, köprü, oksijen, orman, rumelifeneri


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:57.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2025