![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
|
21 Haziran 2010'da başka bir GDO'lu ürün, rBST'den ve onun bir hikayesinden söz etmişiz. Tesadüf bu ya, Monsanto'nun kaybettiği bir davadan da bahsetmişiz. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Anladım! Internetteki jargonuyla "Flood" yapmaya karar verdiniz. Meydanı size bırakıyorum ve kenara çekiliyorum. Size kendi aranızda iyi "flood"lar diliyorum. Bu konu benim için kapanmıştır. Saygılarımla.. |
|
|
|
![]() |
|
|