agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-01-2006, 17:25   #1
carpnus
 
Giriş Tarihi: 21-12-2005
Mesajlar: 31
Galeri: 1
Ege Orman Vakfı İzmir Dostluk Ormanı

Merhaba arkadaşlar.ege orman vakfı çalışanı olarak site yöneticilerine teşekkürlerimi iletiyorum.dostluk ormanının afişini verip ege orman vakfına desteklerinden dolayı.ben vakıfta orman müh. olarak görev yapmaktayım ve dostluk ormanı ağaçlandırma (erozyon kontrolü) sahasında çalışıyorum.bilindiği gibi 1 milyon fidan kampanyası başlatılmış olup halen devam etmektedir.bu bağışlar banka havaleleri ve faturalı cep telefonları için msj gönderme ile fidan bağışları yapılabilmektedir.bunun dışında çiçek çelenk hattımızda; düğün (kokteyl, açılış) ve taziye (cenaze) günlerinde vakıf tarafından istenilen yere gönderilen suni çiçek ve çelenkler ile, kutlama kartı, doğum, yaş günü, yıl dönümü, başsağlığı, geçmiş olsun ve yeni yıl kartlarımızdan alıp ya da bunlara gönderme ücreti eklenip bizim tarafımızdan gönderilip bağışta yapabilirsiniz..
tabii daha ayrıntılı bilgi için 0232 464 51 60 numaralaı telefonu arayıp gerekli bilgileride alabilirsiniz.

carpnus Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-01-2006, 21:00   #2
agaclar.net
 
malina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
Galeri: 88
Rica ederiz efendim :)

malina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-04-2006, 22:17   #3
Yeni Üye
 
Kemal Cengiz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-03-2006
Şehir: Bayındır/İzmir
Mesajlar: 9
Bir Fidan Da Sen Ver!

ÖNEMLİ:Arkadaşlar Ege Üniversitesinin başlatmış olduğu kampanyayla Ege Üniversitesi öğrencileri yeni bir orman oluşturuyor.Bir fidan da sen ver kampanyasına öğrencilerin yanısıra tüm ağaç dostları yeni bir orman oluşturmaya katkıda bulunabilir.
Müracaat:Ege Ünv.mediko'daki öğrenci konseyi odasına bizzat gelerek veya 3916'ya EGEOGRENCIORMAN yazıp kısa msj yolu ile de katkıda bulunabilirsiniz.
Ormanlar hepimizin! Bir fidan 1,5 ytl

Kemal Cengiz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 19:12   #4
(sercan)
 
Giriş Tarihi: 04-04-2006
Mesajlar: 162
arkadaslar bu ormanlar hepımızın destekler beklenıyor

durustsahtekar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 22:14   #5
Yeni Üye
 
Kemal Cengiz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-03-2006
Şehir: Bayındır/İzmir
Mesajlar: 9
desteğiniz için teşekkürler DurusTSahtekaR...umarım mesajı okuyan tüm arkadaşlar kısa msj ile bu kampanyaya katılmışlardır.

Kemal Cengiz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 22:32   #6
agaclar.net
 
Mine Pakkaner's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-01-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 10,707
Galeri: 99
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Kemal Cengiz
desteğiniz için teşekkürler DurusTSahtekaR...umarım mesajı okuyan tüm arkadaşlar kısa msj ile bu kampanyaya katılmışlardır.
Evet ,en azından mesajı okur okumaz ben, eşim ve oğlum birer Ege Üniversiteli olarak hemen kampanyaya katıldık. Duyuru için teşekkürler.Bu arada fidan başı 2 ytl bağış ücreti ödeniyor 1,5 ytl değil,gelen cevapta bu şekilde yazıyor. Önemli birşey değil ancak bilginin eksiksiz olması adına haber veriyorum.

Mine Pakkaner Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2006, 21:22   #7
Yeni Üye
 
Kemal Cengiz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-03-2006
Şehir: Bayındır/İzmir
Mesajlar: 9
duyuruyu ben yapmıştım.fakat kampanya için hazırlanan afişte 1,5ytl yazıyordu.demekki 1,5 gösterip 2 ytl alıyorlar.ağaçkakanlar öğrenmiş işibende bir suç yok yani arkadaşlar...

Kemal Cengiz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 21:25   #8
ağaç dostu
 
Giriş Tarihi: 10-01-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,589
Galeri: 2
Merhabalar Durustsahtekar, hoşgeldiniz.

arsakay Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 22:33   #9
(sercan)
 
Giriş Tarihi: 04-04-2006
Mesajlar: 162
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi arsakay
Merhabalar Durustsahtekar, hoşgeldiniz.
hosbulduk kardesım zamanla dahada ii işler yaparıs ınsallah

durustsahtekar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 22:35   #10
(sercan)
 
Giriş Tarihi: 04-04-2006
Mesajlar: 162
bu arada bu kampanyayı bı forum sıtesınde daha duyurdum
kemal cengız

durustsahtekar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 23:44   #11
agaclar.net
 
malina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
Galeri: 88
Alıntı:
Duyuru için teşekkürler.Bu arada fidan başı 2 ytl bağış ücreti ödeniyor 1,5 ytl değil,gelen cevapta bu şekilde yazıyor.
Ne bu İzmirlilerden çektiğimiz yahu

malina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2006, 23:52   #12
agaclar.net
 
Mine Pakkaner's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-01-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 10,707
Galeri: 99
E ne yapalım, illa Doğrucu Davut olacağız ve sağlam sağlam basacağız

Mine Pakkaner Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-04-2006, 09:18   #13
agaclar.net
 
malina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
Galeri: 88
Diğer İzmirlilere demiştim

Burada ben uğraşmıştım, şimdi sıra sende

Bir yandan bakınca küçük ayrıntılar, 1.5 YTL veren 2 YTL diye vazgeçecek değil... Ama bunun bir fiyatı varsa, neden doğru yazılmaz?

Kendi işini doğru bilmeyen, burada bile hata yapan, daha nelerde yapıyordur duygusu oluşturuyor.

Aslında bunları ayrı başlık altında konuşmak iyi olur, bir kampanyanın daha içine etmeyelim

malina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2006, 22:10   #14
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 09-04-2006
Mesajlar: 1
Bir yandan dünyayı bozmaya çalışanlar acaba şimdide uzaya mı göz diktiler diyorum. Bir yandan da dünyayı kurtarmak isteyenler var bunu bir fidanla başlatmış bile olsak...Umarım insan olmanın bilincinde olan herkes destekler.

mavideniz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2006, 22:32   #15
agaclar.net
 
malina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
Galeri: 88
uzay?
konu nasıl uzaya geldi?

malina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-04-2006, 11:05   #16
ağaç dostu
 
Giriş Tarihi: 10-01-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,589
Galeri: 2
Hımm buraya Mustafa Topaloğlu uğramış galiba.
)
Mavideniz yeniden uğrarsanız sakın alınmayın,
şakaydı. Hoşgeldiniz ama uzay nereden çıktı?

arsakay Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-04-2006, 15:29   #17
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 10-04-2006
Şehir: k.maraş
Mesajlar: 5
Wink kampanya güzel ama...

kamapanya güzel ama dikilecek agaçların tür seçimini ve toprak yapısını umarım tahlil etmişsinizdir biz k.maraş fidan yetiştiştirme programı bölümü olarak bu etkinliklerin en önemli yanı bu oldugunu düşünüyoruz..
bizimde yapabilecegimiz bir şey olursa bilği paylaşma konusunda hazırız... k.maraştan sevgiler.

alicayir46 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2006, 19:59   #18
(sercan)
 
Giriş Tarihi: 04-04-2006
Mesajlar: 162
saol arkadasım ege unıversıtesındekı ogretım gorevlılerı sanırım bununla ılgılı calısmalarda buunmuslardır.

durustsahtekar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2006, 21:10   #19
Yeni Üye
 
Kemal Cengiz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-03-2006
Şehir: Bayındır/İzmir
Mesajlar: 9
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi durustsahtekar
saol arkadasım ege unıversıtesındekı ogretım gorevlılerı sanırım bununla ılgılı calısmalarda buunmuslardır.
katılıyorum kesin ******* toprak tahliline gore bitki seçimi yapılmıştır.her bir fidan çok değerli bizler için.

Kemal Cengiz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-08-2006, 10:17   #20
Ağaçsever
 
yılmaztaşova's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-05-2006
Şehir: samsun
Mesajlar: 77
Mutlaka tür seçimi,toprak analizleri,dikim sonrası bakım çok önemli.Eminim ki bunlar yapılmıştır.capnus orman mühendisi olduğuna göre bunları çok iyi bilir.İlk dikimler ne zaman yapıldı ,şu anda fidanlar ne halde görmek isterim.Pekçok çalışma ihmal **** amatörlük yüzünden yarım kalıyor endişem o yüzden.carpnus un tek işi bu mu yoksa yardımcı mı oluyor?tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.

yılmaztaşova Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-09-2006, 20:57   #21
carpnus
 
Giriş Tarihi: 21-12-2005
Mesajlar: 31
Galeri: 1
bilgilendirme

Öncelikle buradan herkese selamlarımı iletmek isterim.uzun bir zaman şehir dışında olmam ve şu anda da istanbulda eğitimde bulunmam sebebiyle malesef bulunamadım.
burdan daha önce yazılanlarla ilgili bilgilendirme gereği duydum ve sitemimide söylemeden durumayacağım.

Alıntı:
Bir yandan bakınca küçük ayrıntılar, 1.5 YTL veren 2 YTL diye vazgeçecek değil... Ama bunun bir fiyatı varsa, neden doğru yazılmaz?
Kendi işini doğru bilmeyen, burada bile hata yapan, daha nelerde yapıyordur duygusu oluşturuyor.MALİNA
Alıntı:
duyuruyu ben yapmıştım.fakat kampanya için hazırlanan afişte 1,5ytl yazıyordu.demekki 1,5 gösterip 2 ytl alıyorlar.ağaçkakanlar öğrenmiş işibende bir suç yok yani arkadaşlar...KEMAL CENGİZ
Bu söz için şunları söylemek istiyorum.(kemal cengiz ve malinaya)
öncelikle malina benim yazdığım yazıya dikkatli bakarsan fiyat ile ilgili bir şey yazmadığımı göreceksin.kendi işini bilmeyenler ile ilgili bir ibra kullanılmış sanırım;mühendislikte hata kabul edilemez en küçük hatalarda büyük felaketlere neden olur.o yüzden kimse hakkında önyargılı olmayalım lütfen.ve malina senden de birşeyler beklediğimi bilmeni isterim.

kemal beyede; 1,5 ytl ücret öğrenciler için, yetişkinler içinde 2 ytl dir.stk larında böyle birşey olmaz olması sözkonusu olamaz.hepsinin harcamaların bağışın kayıtları bulunmaktadır ve vakıflar genel müd. denetimi ve kontrolü altındadır.


Alıntı:
kamapanya güzel ama dikilecek agaçların tür seçimini ve toprak yapısını umarım tahlil etmişsinizdir biz k.maraş fidan yetiştiştirme programı bölümü olarak bu etkinliklerin en önemli yanı bu oldugunu düşünüyoruz..
bizimde yapabilecegimiz bir şey olursa bilği paylaşma konusunda hazırız... k.maraştan sevgiler.ALİCAYİR
ali bey bu dediklerinizin analizi yapılmadan hiç birşey yapılmaz tabiiki.eğer herkes estiğine göre ağaçlandırma yapsaydı stk ve benim mesleğimin bulunmasının bir anlamı olmazdı.

Alıntı:
Mutlaka tür seçimi,toprak analizleri,dikim sonrası bakım çok önemli.Eminim ki bunlar yapılmıştır.capnus orman mühendisi olduğuna göre bunları çok iyi bilir.İlk dikimler ne zaman yapıldı ,şu anda fidanlar ne halde görmek isterim.Pekçok çalışma ihmal **** amatörlük yüzünden yarım kalıyor endişem o yüzden.carpnus un tek işi bu mu yoksa yardımcı mı oluyor?tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.YILMAZ TAŞOVA
yılmaz beykamuda olmam nedeniyle artık ege orman vakfında değilim ama dikim sahasını görmek isterseniz elimden gelen kolaylığı göstererim.dediğiniz gibi toprak nemi toprağın mutlak derinliği,toprağın fizyolojik derinliği,toprak strüktürü,toprak tekstürü.havanın nemi,yıllık ortalama sıcaklığı,yıllık ortalama yağış,arazinin eğimi,arazi yapısı, toprağın asit oranı değerleri olmadan çalışmaya başlanmaz vb.bunlar ön etüt çalışmalarıdır.

saygı ve sevgiyle


Düzenleyen malina : 29-09-2006 saat 09:07 Neden: alıntıları oluşturdum
carpnus Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026