![]() |
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Uzun yıllardır fındık yağı kullanmaya özen gösteriyorum,içim rahat kullanabildigim ürünlerin başında geliyor.(dogallığından dolayı) Yanma noktasının bukadar yüksek oldugunu bilmiyordum doğrusu,bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim.Sağlıklı günler dileğiyle. |
|
|
|
|
|