![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-06-2007
Şehir: Bandırma
Mesajlar: 150
|
Aylin hanım; bizim oralarda ev alana ihtiyacı olan bir eşya ev hediyesi olarak alınır, adettendir. Sizde ihtiyacınız olan çiçek, tohum, v.b. leri yazarsanız bizlerde komşularınız olarak "bahçe" hediyelerimizi alırız. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Ah çok teşekkür ederim Sayın Erdek. Daha bahçeyle ilgili hiçbir çalışmada bulunamıyorum ki, hele bir taşınayım o zaman bütün resimlerini buraya yükleyip ne yapmam gerektiğine birlikte karar vermemizi isteyeceğim. Ne de olsa bahçe konusunun pirleri burada ![]() İşte o zaman başlayacağım asıl başınızı ağrıtmaya ![]() |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bahçeli ev dileğim |
|
|