![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 11-06-2007
Şehir: Köln
Mesajlar: 43
|
Cavdaroglu, yalniz meyvenin resmini cekme imkani var mi? ben chayote (Agac kavunu) bitkisine benzettim eger o ise büyük sansiniz var derim. |
|
|
|
| Etiketler |
| benjamina, çiçke, fucus benjamin, sarmaşık adı |
|
|