agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bu Bitkinin Adı nedir?
(https)




Beğeni Düzeni27Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 02-08-2007, 23:36   #11
Ağaç Dostu
 
habibe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-02-2007
Şehir: kocaeli
Mesajlar: 1,653
Galeri: 33
2 yıl önce bu bitkiden bir tek kuru çiçek kafası veren hanım bana, "sakla seneye nemli toprağa ek" demişti.
O yıl önce çimlendirerek fide elde ettim. Fidesini bahçeye diktim. Çok güzel oldular.
Bu yıl ise bahçe de ekeceğim yeri sulayıp, üzerine sepelemek sureti ile yeşerttim. Şu an çok güzel oldular. Kirli hanım diye isim takılmış ama gayet hoşlar bir ara resim eklerim.
Bana ilginç geleni ise, tek kafa aldığım o çiçek pembe idi.
Ektikten sonra çıkan çiçekler ise, pembe, beyaz, sarı, açık pembe, koyu pembe, kavuniçi olarak çıktılar. O anki sevincimi anlatamam. Sık sık dikilfiklerinde harika görünüyorlar.

habibe Çevrimdışı   Başa Dön
 

Etiketler
benjamina, çiçke, fucus benjamin, sarmaşık adı


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:43.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026