![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Almanya'dan bir çiçek..Adı nedir?
Merhaba; Belki size çok tanıdık gelebilir ancak ben bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Mayıs ayıydı ve hava oldukça soğuktu. Üzerindeki yüzlerce çiçekle aklımı başımdan aldı. Bu durumda Ankara iklimiyle uyumlu olacağını düşünüyorum..[ATTACH] [/ATTACH]Eklenti 189398 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Diğer resimde yüklerken sorun oldu sanırım. Bu da beyazı.. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Teşekkür ederim ...Bana da biryerlerden tanıdık gelmişti zaten ) Orman gülüne bakarken çiçeklerinin daha top görünümlü olduğunu farkettim. Bunda çiçekler heryere saçılmış durumda ve daha bodur. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Bu resimleri de eklemeden edemedim )Genel görünümleri.., ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|