agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bu Bitkinin Adı nedir?
(https)




Beğeni Düzeni58Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 10-05-2015, 18:09   #1
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 06-03-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 25
Bu bitkinin adı nedir?

Bahçemde açmış olan bu ağaççığın adını bilen var mı?

Eklenen Resimler
 
songüll Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 10-05-2015, 18:30   #2
Ağaçsever
 
Ramazan Çayıroğlu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-11-2014
Şehir: Samsun
Mesajlar: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi songüll Mesajı Göster
Bahçemde açmış olan bu ağaççığın adını bilen var mı?
Muşmula (Mespilus germanica)' ya çok benziyor.

Ramazan Çayıroğlu Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 11-05-2015, 11:37   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 06-03-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 25
Muşmula derken şu bildiğimiz meyve ağacı olan muşmuladan bahsediyorsan değil çünkü bahçemde muşmula ağaçları var ağacı bu değil bu gardenya tarzı bir bitki gibi duruyor ama değil çiçekleri hoş kokuyor cılız bir ağaca sahip yine de teşekkürler

songüll Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 11-05-2015, 18:15   #4
Ağaçsever
 
Ramazan Çayıroğlu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-11-2014
Şehir: Samsun
Mesajlar: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi songüll Mesajı Göster
Muşmula derken şu bildiğimiz meyve ağacı olan muşmuladan bahsediyorsan değil çünkü bahçemde muşmula ağaçları var ağacı bu değil bu gardenya tarzı bir bitki gibi duruyor ama değil çiçekleri hoş kokuyor cılız bir ağaca sahip yine de teşekkürler
bölge neresi?

Ramazan Çayıroğlu Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 14-05-2015, 16:48   #5
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 06-03-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 25
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Ramazan Çayıroğlu Mesajı Göster
bölge neresi?
Bursa,karacabey,ikizce

songüll Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 14-05-2015, 20:06   #6
Ağaç Dostu
 
saisha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-02-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 149
Galeri: 2
bir kaç ay önce bir çuval toprak almıştım, içinde köklenmiş bir bitki vardı küçücük bende atıl bir saksım vardı ona daldırıverdim ama ne olduğunu da bilmiyorum. anlayabilen olur mu acaba? nedir ki bu?

Eklenen Resimler
 
saisha Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:38.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026