![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2007
Şehir: ......
Mesajlar: 271
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 08-11-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5
|
bu çiçeğin adı nedir? mum çiçeği diye çelik alıp köklendirdim ama çiçek açmış mum çiçeğine benzemio fakat yaprakları aynı mum çiçeği lütfen yardım kusura bakmayın boşuna işgal ettim forumu çiçeğim mum çiçeğiymiş resimleri arkadaşım atmıştı bana çiçek açtı diye beni kandırmış çiçek yapaymış oraya telle takılmış resimdede belli oluyor dala sarılmış şekilde.. bende üzülmüştüm mum çiçeği değil diye ama mum çiçeğiymiş. bende sadece iki yapraklı bi çelik var inşallah resmlerdeki gibi büyüdüğünde sizede çelikler gönderirim saygılar.. Düzenleyen ghostberru : 04-03-2014 saat 12:45 Neden: yanlış anlaşılma |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-12-2010
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 2,033
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
|
Corylopsis sp. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Hamamelis vernalis 'Amethyst' |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-12-2011
Şehir: ordu
Mesajlar: 70
|
BU ağacın ismi nedir?
Merhaba arkadaşlar ormanda ilk defa rastladığım bu ağacın çiçeği çok güzel kokuyor.İsmini bilen varmı?Yer Ordu - Çaybaşı İlçesi. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-12-2011
Şehir: ordu
Mesajlar: 70
|
ismi daphne pontica imiş. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 15-07-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 32
|
Saksıda Kendisi çıktı merak ettim.
Selam Arkadaşlar. Bu çiçeğin adını merak ettim Cevap vericek arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim . Çiçeğimin adı( LATİN) çiçeğiymiş sayın Akçabardağa teşekkür ederim .Düzenleyen h kemal h : 16-03-2014 saat 22:33 |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 15-07-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 32
|
Sayın Akçabardak verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. emeğinize sağlık . |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 18-03-2014
Şehir: Mersin
Mesajlar: 4
|
![]() ![]() Bu bitkinin adı nedir? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 08-03-2014
Şehir: Muğla
Mesajlar: 2
|
Merhaba
Bir çiçek serasında tesadüfen görüp aldığım bitkinin adını bir türlü bulamadım. Çiçekçi ısrarla "çan çiçeği"diyor ama ilgisi yok sanırım. Eğer bilenler varsa adını ve bakım şartlarını öğrenmek istiyorum. Teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu.
|
Araştırdım fakat benim bitkinin çiçekleri 4 kısımdan oluşuyor, Saxifraga türündeki her bitkinin çiçekleri 5 kısımdan yıldız formunda oluşuyor. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Yanılmıyorsam bitkiniz Calluna vulgaris. (http://www.agaclar.net/forum/calilar/2482.htm) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-06-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5,011
|
inci menekşe |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-06-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5,011
|
Komşumun bana bugün hediye ettiği bu bitkinin adı nedir arkadaşlar? ![]() ![]() sarı çiçek açıyormuş. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-04-2012
Şehir: SİVAS
Mesajlar: 70
|
Ben de bu bitkiyi komşumdan aldım. Ancak ne olduğu nasıl açtığı konusunda bir fikrim yok. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-04-2012
Şehir: SİVAS
Mesajlar: 70
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|