14-05-2010, 18:21
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-02-2010
Şehir: Orman
Mesajlar: 274
|
Eskiden çok oynardık bu bitkiyle, iç içe geçirirdik! Adı nedir çok merak ediyorum.
(Medicago orbicularis) Yonca
herbaryum
Düzenleyen Ay Kozalağı : 15-05-2010 saat 10:10
|
|
|