agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bonsai Yarışmaları > Eski Bonsai Yarışmaları > Bonsai Yarışması 2008
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 20-01-2008, 11:25   #3
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 08-06-2006
Şehir: Melbourne Australia
Mesajlar: 4,550
Galeri: 232
Uzman16 selamlar, bonsai yarismasina katilmaya kararli uyeleri gormek ne guzel.

Calismalarinizi her asamada fotograf cekebilirseniz iyi olur. Dediginiz gibi agacin nerden nereye geldigini gormus oluruz. Bu kural zorunlu degildir. Asagidaki bonsai yarismasi kurallarindaki 9. madde de belirtilmistir.

"» Yapılan işlemlerin düzgün cümlelerle anlatılması zorunludur. Ağacın farklı aşamalarının fotoğraflanmış olması tercih nedenidir."

Fotograf gondermede bir sinirlama yoktur. Agacinizi tanitmak icin gerekli fotograflari ekliyebilirsiniz. Fotograf gondermenin sinirli olmamasina ragmen, yine de uyelerin gerektiginden fazla ve gereksiz, fotograf gondermiyeceklerine inaniyoruz.

Hepinize bol sanslar.

Ali H. ALI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 06:39.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026