agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bonsai malzemeleri ve aletler
(https)




Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 25-12-2009, 16:26   #1
Ağaç Dostu
 
Harun Parlak's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-01-2007
Şehir: İstanbul Sarıyer
Mesajlar: 4,272
Galeri: 22
Göl ve telleme tamam sayılır. ama fotorofları cep telefonu ile çekebildim. Yarın inşllaah güzel fotoraf çekebilirim.

Eklenen Resimler
Dosya Türü: jpg Görüntü0621.jpg (68.0 KB, 241 views)
Dosya Türü: jpg Görüntü0596.jpg (69.4 KB, 243 views)
Dosya Türü: jpg Görüntü0597.jpg (55.6 KB, 241 views)
Dosya Türü: jpg Görüntü0601.jpg (70.1 KB, 238 views)
Dosya Türü: jpg Görüntü0598.jpg (53.2 KB, 239 views)
Harun Parlak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-12-2009, 16:27   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 05-12-2009
Şehir: İstanbul-K.çekmece
Mesajlar: 101
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Tekin Mesajı Göster
Göl ve telleme tamam sayılır. ama fotorofları cep telefonu ile çekebildim. Yarın inşllaah güzel fotoraf çekebilirim.
Çok süper olmuş

muratkoç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:07.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026