![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-06-2005
Şehir: Şu an Mersin
Mesajlar: 1,742
|
Kili pişirmek için çok yüksek sıcaklık verebilen özel fırınlar gerekiyor.Astarı yüzünden pahalıya gelir. Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|