![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-01-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 17
|
Programı indirdim Antivirüs programım virüs tespit etti dikkat edin derim... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 06-04-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 75
|
çok sıkıntılı bir durum yok.. bazı antivirüs programları en ufak .exe uzantısına alarm verebiliyor.. tabii ki sorumluluk size aittir ama şimdiye kadar kullanıcılardan bir şikayet olmadı, vakit geçirip bitkilerin büyüme senaryosuna göz atmak adına faydalı bir simulatör.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-10-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 628
|
Bunlar da benim ilk literati denemelerim. Aşağı doğu eğme şansı olmadığı için boyuna yukarı gidiyoruz. Aşağı çatallanmayı da bir türlü beceremedim ![]() Ya süpürge ya literati, başka bişey çıkartamadım... |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-03-2013
Şehir: Ankara-Konya
Mesajlar: 100
|
Alıntı:
İnşallah böyle bir ağacım olur ilerde. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|