agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Haberler, Kaynaklar... > Bonsai Haberleri, Satış Yerleri ve Faydalı Linkler
(https)




Beğeni Düzeni16Beğeniler
  • 4 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 1 Gönderen alibaba
  • 1 Gönderen c.cakir
  • 1 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 1 Gönderen

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-02-2013, 18:44   #1
2n2
Yeni Üye
 
2n2's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-01-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 17
Programı indirdim Antivirüs programım virüs tespit etti dikkat edin derim...

2n2 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2013, 22:20   #2
Ağaçsever
 
_gurbuz_'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-04-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 75
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi 2n2 Mesajı Göster
Programı indirdim Antivirüs programım virüs tespit etti dikkat edin derim...
çok sıkıntılı bir durum yok.. bazı antivirüs programları en ufak .exe uzantısına alarm verebiliyor.. tabii ki sorumluluk size aittir ama şimdiye kadar kullanıcılardan bir şikayet olmadı, vakit geçirip bitkilerin büyüme senaryosuna göz atmak adına faydalı bir simulatör..

_gurbuz_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-02-2013, 22:53   #3
Ağaç Dostu
 
alibaba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-10-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 628
Bunlar da benim ilk literati denemelerim.
Aşağı doğu eğme şansı olmadığı için boyuna yukarı gidiyoruz. Aşağı çatallanmayı da bir türlü beceremedim
Ya süpürge ya literati, başka bişey çıkartamadım...

Eklenen Resimler
Dosya Türü: jpg oyun1.jpg (18.8 KB, 195 views)
Dosya Türü: jpg oyun2.jpg (20.1 KB, 195 views)
_gurbuz_ beğendi.
alibaba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-04-2013, 13:18   #4
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-03-2013
Şehir: Ankara-Konya
Mesajlar: 100
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi alibaba9 Mesajı Göster
Bunlar da benim ilk literati denemelerim.
Aşağı doğu eğme şansı olmadığı için boyuna yukarı gidiyoruz. Aşağı çatallanmayı da bir türlü beceremedim
Ya süpürge ya literati, başka bişey çıkartamadım...
Ben becermeye çalıştım sanırım İnşallah böyle bir ağacım olur ilerde.

Eklenen Resimler
Dosya Türü: jpg 1.jpg (19.3 KB, 165 views)
Dosya Türü: jpg 3.jpg (13.0 KB, 165 views)
Dosya Türü: jpg 2.jpg (11.7 KB, 165 views)
Sakaki beğendi.
c.cakir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026