![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu.
|
Sn zorr , Fotoğraflar çok güzel , daha fazlalarını da görmek isteriz , eğer bulabilirseniz japon duvar resimi alabilir misiniz bana ,gelince hesaplaşırız ?? Sakaki , anladığım kadarıyla sn zorr bizzat bu sergide bulunuyor ve kendi çektiği fotoğrafları bizlerle paylaşıyor , dolayısı ile kendi fotoğraflarını forumda yayınlamasında sorun olmayacaktır. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|