![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
|
Gercekten muhteşem bir sergi!!! Gerek calismalariyla, gerek yardimlariyla, gerekse destekleriyle emegi gecen herkesi cani gonulden tebrik ederim. Orada olmayi ve hepinizle tek tek tanismayi en cok isteyenlerden birisiydim ancak esimin dogum yapmasina 1 ay gibi kisa bir sure kalmasi sebebiyle gelemedim. Umarim bir sonraki sergide hepinizle tanisma serefine erisirim! Sn. Bonsaisan'in fotograflarini ve E-dergiyi de sabirsizlikla bekliyorum ![]() Hepinize tekrar cok tesekkurler & ellerinize saglik! |
|
|
|
![]() |
|
|