agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Haberler, Kaynaklar... > Bonsai Fuarları, Sergileri, Yarışmaları, Seminerleri ve Kursları
(https)




Beğeni Düzeni7Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 29-06-2010, 00:35   #1
Ağaç Dostu
 
Sakaki's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
Gercekten muhteşem bir sergi!!!
Gerek calismalariyla, gerek yardimlariyla, gerekse destekleriyle emegi gecen herkesi cani gonulden tebrik ederim.
Orada olmayi ve hepinizle tek tek tanismayi en cok isteyenlerden birisiydim ancak esimin dogum yapmasina 1 ay gibi kisa bir sure kalmasi sebebiyle gelemedim.
Umarim bir sonraki sergide hepinizle tanisma serefine erisirim!
Sn. Bonsaisan'in fotograflarini ve E-dergiyi de sabirsizlikla bekliyorum

Hepinize tekrar cok tesekkurler & ellerinize saglik!

Sakaki Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026